2011. gada 6. maijs

...Gribas kā bērnībā...

Ināras Svilānes foto
Alita Svilāne
Māt, man gribas kā bērnībā
Ierāpties siltajā klēpī,
Iesnausties sapņainā cerībā
Pasaules drošākajā slēpnī.
Jo tā, kā sargāji tu,
Mani nesargā neviens-
Lai kādas bēdas draudētu,
Kā vairogs bij tavs pieskāriens.
Un seno dienu glāsts
Vēl tagad sirdi silda.
Tas ir kā gādīgs ārsts,
Kas pienākumu mūžam pilda.
Māt, man gribas kā bērnībā...
Betija Berga
*****
Es lūgšu piedošanu mātei...
šo "piedod!" teikt nekad par vēlu nav
Aiz vecām spoguļkrunkām paslēpušies gadi
kā mēmi liecinieki mātes rūpēm stāv
Vēl pievakares dūmakā steidz sapņi
pie ceriņziediem pieturas
kad maijs...
Un zvaigznēs iesien sameklētās "laimes"
un spārni skrej virs mākoņiem
tik asi nerātni
ka bail...
Vēl piemesties uz ceļiem
ielikt galvu klēpī
lai bizes atraisot
kā bērnībā
tik vien...
Par vēliem nomodiem
un asarlietus skumjām
Saulrietu reveranss
tik eleganti mirdzošs
Pie aizkariem simts tauriņziedos tvan...
kad plaukstām sastrādātām
Mātes piedošana pirms miera stundas veldzē pieri man
un klusi aijājot
...viss pāries, meitiņ!
man arī šodien tavi čuksti skan
02.05.2011
Павел Плотников
*****
Тебя давно со мною рядом нет.
Звездой далекой смотришь с небосвода
и даришь мне тепло в ненастную погоду,
а вместе с ним и путеводный свет!
Ты в небесах!Но рук твоих тепло
с рожденья сердце сохранило,
твоей улыбки не забыло
и ту слезу, что на мое чело
нечаянно, но капало ночами,
когда ты надо мной склонясь
и Господу Всесильному молясь,
боль отводила добрыми руками.
Как я виновен,Мама, пред тобой
за то, что оставлял одну, куда-то уходил,
bниманием своим не доделил...
А вот сейчас прошу:"Прости, побудь со мной!"

Nav komentāru: