2011. gada 3. maijs

...Just Tavu skatu,māt...

Ināras Svilānes foto
Margarita Krole
Mans logs
Tukšs mans logs,
Nav acu liesmiņas,
Kas raugās manī
Ikreiz,kad steidzos mājās.
Tumšs mans logs.
Kaut iztālēm manu,
Ka kāds uguni kūris,
Gaidot mani.
Auksts mans logs,
Kad pieglaužu pieri
Asarām klātajai rūtij,
Cerot just tavu skatu,māt!
22.03.2010
Betija Berga
Lūgums mātei
Apvārdo mani pret vientuļiem sapņiem
Pret piesmietiem solījumiem un vārdiem
Pret sāpi sūrstošu rudeņa naktīs
Un ērkšķu plosītu sirdsapziņu
Apvārdo mani pret smalkiem glaimiem
Apvārdo-pret nodevību
Pret dvēseles šaurībā iespiestiem gadiem
Un bezspēka radītu nolemtību
Apvārdo mani uz mīlestību
Uz ziediem un mākoņiem rītausmās sārtiem
Uz dūrē sažņaugtu gribu
Uz baltiem palagiem
Baltā dārzā
starp baltām ābelēm
Sniegotā dienā kārtiem
Apvārdo mani uz siltām plaukstām
Melnai aizai
Kas pāri
Apvārdo mani
Ja vari
26.10.2010
Наталья Якушонок
Дочки-матери
Поиграй со мною,мама!
Буду дочкой я твоей,
Просыпающейся рано,
На рассвете в будний день.
Почитай мне на ночь сказку
О принцессах, чудесах!
Обними, и сон негласно
Нас качнет на небесах.
В праздник новое наденем
Платье- неба синева.
Я сказала б, только где-же
Отыскать любви слова.
28.04.2011

Nav komentāru: